دفتر خاطره

روز نوشت های یه دختر دیونه

دفتر خاطره

روز نوشت های یه دختر دیونه

این جا مینویسم از روز های که میگذرن و از خاطراتی که نباید فراموش بشن
کژاله کوردم
امیدوارم دوست های مجازی خوبی باشیم

بایگانی
آخرین مطالب

فضا پاک مجازی

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ق.ظ

مدت  خیلی خیلی طولانیه که ننوشتم اینجا 

بعد مدت ها سرچ زدم وبلاگ اقای سر به هوا رو  و دیدم هنوز خیلی از دوست های قدیمی هستن و این برام خیلی شیرین بود

یادمه وبلاگ اقای سر به هوا رو  یک سال خورده ای تو بلاگفا خوندم بعد از اون هم  اینجا (البته اینستا و کانال تلگرام شون هم میخوندم)

سرچ زدم بیان  وعجیب بود که هنوز نام کاربری و رمز عبورم یادم بود

برگشتم که بنویسم باز .تو این مدتی که ننوشتم کلی تغیر کردم 

دانشجو شدم 

کار و درسم جدی تر دنبال میکنم.و دارم سعی میکنم از بقیه 17ساله ها یک قدم جلو تر باشم

میخوام از این به بعد حسابی برگردم به وبلاگ نویسی  که بنظرم تنها فضا پاک مجازیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲
کژال کورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.